Eesti English Русский


Tagastamine


KAUBA TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

Palun veenduge enne ostu sooritamist kauba sobivuses! Vastame alati meeleldi kõikidele küsimustele, mis puudutavad toodete omadusi.
Ostjal on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul tagastada või ümber vahetada. Kui soovite tagastada või vahetada kaupa, palun võtke meiega ühendust (täitke Tagasiside vorm).  Kirjutage meile tellimuse number ja arveldusarve (kuhu raha tagasi kanda) või uus toode (tootekoodiga), mille vastu soovite kauba välja vahetada. Ostja peab Müüjalt saadud kaup tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul taganemisteate ärasaatmisest, vastasel korral kaup ei kuulu vahetamisele/tagastamisele. NB! Tagastatav või vahetatav toode peab olema korralikult pakitud!

Kui olete meiepoolse vastuse saanud, siis saatke kaup:
1. Omniva poskontori vahendusel tähtsaadetisena aadressile:
Dancewear OÜ,
 Tel: 53403033
Andrese tee 8/1-2 Järveküla 74304 Rae vald Harjumma Eesti
2. Omniva pakiautomaati Peetri Selverisse (Veesaare tee 2 Harjumaa
):
Dancewear OÜ, tel: 53403033 
     
Tagastatav kaup peab olema uus, kasutamata ja originaalpakendis. Vastasel korral raha ega kaup tagastamisele ei kuulu. NB! Taganemisõiguse kasutamiseks peab Ostja avama tootepakendi ettevaatlikult seda kahjustamata! Kauba või pakendi olulise rikkumise korral on kauba Müüjal õigus tagastatud tootest keelduda. Kui kaup on meieni jõudnud ning vastab tingimustele, siis kanname Ostja poolt tasutu (va postikulu) Ostja pangakontole 30 päeva jooksul alates lepingust taganemisteate jõudmisest Müüjani või vahetame selle uue kauba vastu esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest Müüjani. Kauba tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 kuni 10 euro ulatuses Ostja, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule. 

PRETENSIOONIDE ESITAMISE TÄHTAEG

Kaupadele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg vastavalt Eesti Vabariigi seadustele koos tellimuskinnituse (saadetakse automaatselt Ostja e-mailile ning soovitame see välja printida ja alles hoida) ja makset tõendava dokumendiga. Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Ostjal õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja.  Tehnoloogilise iseloomuga defekti puhul, võib Ostja nõuda Müüjalt toote parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja sellega ei põhjusta Müüjale ebamõistlikke kulusid (VÕS § 222 lg 1). Kaebuste ning pretensioonide korral palume saata vastavasisuline avaldus (täitke Tagasiside vorm) järgneva infoga: 
- Ostja nimi ja kontaktandmed;
- kaebuse esitamise kuupäev;
- tellimise kuupäev;
- tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
- Müüjale esitatav nõue;
- tellimuse (arve) number, võimalusel lisada arve koopia.
Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul pärast defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Ostja õiguse nõuda Müüjalt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
Kaebused vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul.
Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest. Müüja ei vastuta Ostja süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest ning defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel.